maanantai 27. helmikuuta 2017

keskiTalvi ja


 KofteBoken.. on inspiroinut minua hiihtämään ja neulomaan no tänään myös työhuoneen täyttänyt auringonvalo sai kaasujalan polkimelle....pitkästä aikaa mahtava innostuminen näistä...en ees viiti selitellä etten ole teille juttuja suhrannut. On kai oltava erilaisia ajanjaksoja. Minä Ostin jouluna uudet luistelumonot ja sitteee niin olen super innostunut ja hei ylittipä tämä mama jopa punttisalin korkean kynnyksen männä viikolla ja uusii tempun taas tälläkin viikolla. 
No mutta takaisin tähän Kofteboken asiaan...ootteko törmänny näihin...mie tilasin kakkosen ensimmäinen on sini-selkäinen...  Onkos LIVS & LYST blogi tuttu...itse kun löysin sen niin olin siltä istumalta valmis muuttamaan Norjaan...no täällä kuisteskin ollaan vielä...omalla vanhalla:D Ja haaveillaan omasta Norjalaisesta villapaidasta...sellanen on pakko saada... Mutta villatakin olen itselleni neulonut...








Ihana Talvi!

milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti